20 Aralık 2016 Salı

Annemin Gün Arkadaşını Siktim

İstanbul’dan Merhabalar. 20 yaşındayım ve başımdan geçen hikayemi sizlere de anlatmak istedim. Annemin mahallede bir oldukca arkadaşı var ve sık sık onlarla görüşür. Gün yaparlar siz de bilirsiniz. Söyleşi muhabbet süre geçirirler işte. Fakat ben annemin arkadaşlarından bir tanesine oldum ihtimaller içinde bitiyorum. Bir ihtimal şimdi bir çoğunuz beni bu mevzuda yadırgayacak fakat ben gene de oldukca zevk aldığım bu ilişkiyi sizlere anlatmak isterim. Bu hanım annemin en yakın arkadaşıdır fakat bununla birlikte fiziği ile de oldukça dikkat çekici bir hanımdır

Her neyse güz ulaşınca annemler hanımlarla daha azca toplanmaya başladılar. Fakat annemin Fatma teyze ile görüşmeleri hala devam ediyordu. Hanım nerede ise her gün bizlere geliyor ve akşama kadar annemle boş boş dedikodu yapıyorlardı. Her neyse bigün gene gelmişti ve ben de evdeydim Fatma teyze gene kılıbık kocasının işe gitmesiyle soluğu bizde alıyor kocasını anneme çekiştiriyordu. Ben de ne yalan söyleyeyim o her ulaştığında onun kalçalarını izlemekten büyük zevk alıyordum.

Kadının balıketli olması kalçalarını birazcık daha ortaya çıkartıyor ve onu daha da çekici kılıyordu. Ben ise ergenliği yeni atlatmış bir genç olarak onu sikmeyi düşünüp hayal kuruyordum. Artık bu hayallerden çıkmış ve hanım benim her gece rüyalarıma girmeye başlamıştı. O denli oldukca rüya görüyordum ki her gece onu değişik bir pozisyonda sikiyordum. Sanırım kocası ile sex hayatları pek iyi değildi ve bu yüzden de bu şekilde konuşup duruyordu. Ben de hep bu şekilde hanımefendilere yöneliyordum esasen. Her neyse aradan birkaç gün geçmişti evde yalnızdım ve kapı çaldı. Gelen doğal ki gene Fatma teyzeydi. Annem evde yoktu fakat ben gene de onun geri gitmesini istemedim bu yüzden de annemi sorduğunda birazdan gelecek diyerek oturmasını sağladım. Salonda karşımda bacak bacak üzerine atıyor ve beni iyice azdırıyordu. Onu öyleki gördükçe artık sikim hareketlenmeye başlamıştı.

Ben de derhal karşısına oturdum ve o görkemli bacakları seyretmeye başladım. Bir taraftan da onunla yakınlaşmak için bahaneler arıyordum. Birazcık da evde tek olmanın verdiği cesaretle koltuktan kalkarak yanına oturdum. O gene kocasından dert yanmaya başlamıştı bile çok açık ki mevzu sekse kadar gelecekti. Elimi omzuna koyarak üzülmemesini söyledim ve onu teselli etmeye çalıştım. Bunu kasti mi yapmış oldu bilmiyorum fakat gelip kafasını göğsüme yasladı. Artık kalbim daha süratli atmaya başlamıştı. Ben daha çok dayanamadım ve derhal elimi onun omzundan çektim. Ne yapacağımı oldukca iyi bilen bir tavırla derhal dudaklarına yapışıverdim. Fatma teyze ilkin bir irkildi ve kendini geri çekti. Fakat ben sekse aç bulunduğunu bildiğim için onu bırakmadım. Ilkin kendini geri çekerek dudaklarını temizleyen hanım benim cesaretime şaşırmış bir halde dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı.
Hemen sonra da elini sikime attı ve okşamaya başladı. 

Bir taraftan sikimi okşuyor bir taraftan da yakıcı bir halde dudaklarıma öpücükler konduruyordu. Sikimin kafasını öyleki güzel okşuyordu ki daha ilk dakikadan sikimin hayvan kadar bulunduğunu söyleyebilirim. O an hatta bunun kocası bu hanımı nasıul sikmiyor bana verseler her gün sikerim diye bile geçirdim içimden. Her neyse hayallerim artık gerçek oldu birazcık ön sevişmenin peşinden o hayalini kurduğum kalçalar arık benim olmuştu. Derhal onu domalttım ve fanatik olduğum götüne yarağımı kökledim. Götünü öyleki bir sikiyordum ki gelen sesin apartmandan duyulmasından endişelenmiştik. Fakat ben durmadım ve tadını çıakrta çıkarta o götü sikmeye devam ettim. İkimiz de oldukca zevk aldık ve boşalınca bıraktık.

5 yorum:

  1. selam ben istanbul avrupa yakası gop ve çevresinden fakbadi bayan arıyorum düşünenler varsa 0554 125 42 82

    YanıtlaSil
  2. Selam Ben Bursa'dan Mert 34 Yaşındayım Güvenilir Dost Arayanlar Gizlilik Şart Diyen Bayanlar 0530 512 94 16 Bu Numaradan Arayabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  3. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  4. Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil