19 Aralık 2016 Pazartesi

Marketteki Rabia'yaya Pompişledim

Merhaba öykü severler ben Çankırı’dan Gökhan 23 yaşındayım ve hususi bir sektörde çalışıyorum. Sizlerle oldukça hususi ve hakkaten oldukça zevk aldığım bir hikayemi paylaşmak isterim. Bundan 4 yıl ilkin oturduğum mahallede bulunan bir markette oldukça güzel ve seksi bir hanımefendi çalışmaya başlamıştı. Onu her gördüğümde oldukça etkileniyor ve kendimi ona yakın hissediyordum. Devamlı o marketten alış veriş hayata geçirmeye başlamıştım ve işin ucunu iyice kaçırmıştım. Artık onu görmek için başka bir yol izlemem gerekiyordu. Fakat ben ne yapmam icap ettiğini bilmiyordum bir türlü fırsatını bulup ta ona buluşma teklifi edemiyordum. Artık kafamı hiçbir işe veremiyor işimde de oldukça geri düşmeye başlamıştım. Kendi kendime düşünüyor ve onu hayal ettikçe kendimden geçiyordum.

Bigün gene iş çıkışımda artık tane haline getirdiğim benzer biçimde markete uğramıştım. Fakat bu kez oldukça değişik bir şey vardı marketin içi neredeyse bomboştu çalışanlar bile ortalıkta görünmüyordu. Ben boş boş reyonlara bakarken arkamdan bir ses duydum bu kasiyer Rabia’nın sesiydi. Arkamı döndüğümde bana gülümsediğini ve bir şeyler anlatmaya çalıştığını gördüm. Etrafını hızlıca denetim etmişti Rabia ve ortalığın sakin bulunduğunu anladıktan sonrasında beni takip et dedi. Arkasından merak ve heyecanla onu takip ettim. Bir kapının arkasında sanırım depoydu oraya girdik. Anlam veremiyordum fakat içim kıpır kıpırdı. Karanlık bir deponun içinde beni kendine doğru çekti Rabia ve işte o beklediğin an geldi hadi başlamış olalım dedi.

Oldukça heyecanlıydım o seksi bacakları benim bacaklarımı kavramıştı ve her şeyiyle benim yanımdaydı. Ilkin dudaklarından doyasıya öptüm onu ondan sonra da yere yatırarak iri ve dolgun olan göğüslerini ağzıma aldım altımda bir yılan benzer biçimde kıvranıyor ve inliyordu. Arada bir de oldukça vaktimiz yok acil edelim diyordu. Ben derhal zevkten benim benzer biçimde kendini yitirmiş olan yarağımı çıkararak onun sulanmış ve zevk suyu gelmiş amına sokuverdim. Amı cayır cayır yanıyordu ve sanki daha fazlasını istiyordu. Kökledikçe kökledim yarağımı amına ve deli benzer biçimde git gel hayata geçirmeye başladım. Muhteşem bir zevk içindeydik ve en sonunda ikimizde boşaldık. Hemen sonra cinsellik yaşamımıza dışarda da devam ettik.

4 yorum:

  1. selam ben istanbul avrupa yakası gop ve çevresinden fakbadi bayan arıyorum düşünenler varsa 0554 125 42 82

    YanıtlaSil
  2. Selam Ben Bursa'dan Mert 34 Yaşındayım Güvenilir Dost Arayanlar Gizlilik Şart Diyen Bayanlar 0530 512 94 16 Bu Numaradan Arayabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil