18 Aralık 2016 Pazar

Babam İle Sevişmem Hiç Etik Değildi Ama ....

Merhaba dostlar ben Edirne’den Pelin. 25 yaşlarında evli bir bayanım. İstanbul da yaşıyorum. Birkaç aydır buradaki hikayelerin sıkı takipçisiyim. Sizlerle garip olmasıyla birlikte hareketli olan hikayemi paylaşmak isterim.  Ümit ederim okurken zevk alırsınız. Ortalama 8 ay ilkin eşimin ani gelişen işi yüzünden kent dışına çıkmak zorunda kalması ile baba evime gittim. Esasen eşimle aramız limoniydi.  Eşim bana yeteri kadar ilgi göstermiyor daha doğrusu cinsel açıdan beni doyum etmiyordu. Fakat bu son zamanlarda gelişen bir vakaydı. Aniden gelişti ve bizim evliliğimize ciddi zararlar vermeye başladı.  Ne kadar düşünsek de etsek te bu duruma bir çözüm bulamadık. Artık bana kadınlık duygularımı yaşayamıyordu.

Baba evime gittiğimde annem ve babam beni oldukça iyi karşıladı. Ailecek güzel bir yiyecek yedik. Esasen onlarda durumun azca da olsa farkındaydılar fakat üzerime gelmek istemiyorlardı. Ben kocamdan birazcık olsun uzaklaşınca rahatlamıştım fakat hala aklımda sorunlarımız vardı. Kocam ihtiyaçlarımı karşılayamıyordu ve ben ilgiye açtım. Babam üzerime titredikçe kendimi iyi hissetmeye başladım ve babamın ilgisi karşısında oldukça etkilendim. Geceleri yattığımda babamla değişik şeyler yaşayabilir miyiz diye düşünüyor ve bunu kafamdan atamıyordum. Artık delirmek üzereydim ve deli şeklinde babamla beraber olmak istiyordum. Annemin yakın akrabasına ziyarete gittiği bigün babamla evde baş başa kalmıştık. Ben onu etkilemek ve baştan çıkarmak için bir sürü şey deniyordum.

Derin dekolteli tişörtüm ve kısa eteğimle babamın gözünün önünden ayrılmıyordum. Son olarak babamın yakınına gelmiş olarak oturmuş olduğu yerden bacağını okşamaya başladım. Babam şaşkındı fakat karşı koyamayacağı belliydi. Bunu anladığımda derhal yanına gittim ve gömleğinin düğmelerini açarak kucağına oturdum. Babam kendinden geçmiş bir halde göğüslerimi yalıyordu. Bir taraftan da amcığımı avuçluyor ve beni deli ediyordu. Ben iyice azmıştım ve oldukça daha fazlasını istiyordum. Babamın elinden tutarak yatak odalarına çıkardım ve tamamen çırılçıplak kalmış olarak hem arkadan hem de önden babama kendimi siktirdim. 

Babam bana o denli büyük bir zevk yaşatıyordu ki iki kez üst üste önden yarağını sokmuştu ve ben hala doyamamıştım. İkimizde boşaldıktan sonrasında üzerimde oldukça büyük bir hafifleme hissettim sanki bir yük kalkmıştı ve babam erkeğimin bana yalatamadığını oldukça iyi bir halde yaşatmıştı kendisi de daha taze bir beraberlik yaşamış oldu.

5 yorum:

  1. selam ben istanbul avrupa yakası gop ve çevresinden fakbadi bayan arıyorum düşünenler varsa 0554 125 42 82

    YanıtlaSil
  2. Selam Ben Bursa'dan Mert 34 Yaşındayım Güvenilir Dost Arayanlar Gizlilik Şart Diyen Bayanlar 0530 512 94 16 Bu Numaradan Arayabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba gizlilik içinde girusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum Tekirdağ ve çevresi sadece bayanlar 05352325922

    YanıtlaSil