18 Aralık 2016 Pazar

Süleyman ve Hikayesi

Merhabalar dostlar ben Hakkari’den Sülüman 21 yaşlarında genç ve bekar bir erkeğim. Liseden sonrasında okuluma devam etmediğim için babamın bana bulmuş olduğu bir işte çalışıyorum. Üniversite okumadığım için içimde oldukça büyük pişmanlıklar taşıdığımdan oldukça asi ve değişik davranışlar sergilemeye başlamıştım. Sanki enim okumama başkaları sebep olmuş benzer biçimde herkesi suçlu buluyor ve fena davranıyordum.

 Bunu en oldukça üniversiteyi bitirmiş ve iyi bir işe girmiş olan alama karşı sergiliyordum. Onun hiçbir suçu olmadığı halde ona karşı büyük bir kin besliyordum hatta aynı evde yaşamamıza karşın onunla neredeyse asla konuşmuyordum. Bu durum onun da  oldukça fazla dikkatini çekiyordu fakat sesini çıkaramıyordu. Ben her geçen gün işim zor oldukça ona daha oldukça kin besliyordum.


Artık ona zarar vermek için elimden gelen her şeyi yapmayı planlıyordum. Arada bir denk geldiğim duş sonraların da fark ettiğim seksi vücudu iyice benim dikkatimi çekmeye başlamıştı. Artık beynim onun seksi vücuduna kayıyor ve onu düşünüyordu. Onu asla öz ablammış benzer biçimde görmediğimden ona haiz olmak için can atmaya başlamıştım. Rüyalarıma devamlı iri göğüsleri ve kalçaları giriyordu. Sonrasında kendi kendime düşünerek planlar halletmeye başlamıştım. Ablamın seksi vücuduna haiz olacaktım sadece bunu he zevk alarak hem de kinimi dindirerek yapmak istiyordum. Sonrasında aklıma oldukça iyi bir düşünce geldi. Ablamın şaşıracağı şekilde onu kendi iş yerime çağrı ettim. Orada bir dostum vardı tam  bir karı düşkünü olan. Onunla konuşarak urumu anlattım ve oda aslına bakarsanız dünden razı şekilde kabul etti.

Ablam iş yerine geldi onu kullanılmayan bir odaya çekerek ilkin ben öpmeye başladım bağırmak istiyordu fakat dostum ağzını kapatmıştı ellerimin içinde çırpınmaya başlamıştı fakat benim yarak çoktan havalanmıştı. Ablamın iri göğüslerini sıkarak uçlarını yalamaya başladım. O rüyalarımdaki göğüsler artık ellerimin arasındaydı. Dostum ben ablamı amından sikerken aç benzer biçimde bakıyordu ve daha çok dayanamıyordu ben de zevkimi yarıda keserek devamıı arkadaşıma bıraktım ve o ablamı sikerken karşısında onları izledim. Dostum ablamın amcığını parçalayacak derecede hızla düdüklüyordu ve ben de onları izlerken büyük bir zevkle otuz bir çekerek keyif almıştım. 

4 yorum:

  1. selam ben istanbul avrupa yakası gop ve çevresinden fakbadi bayan arıyorum düşünenler varsa 0554 125 42 82

    YanıtlaSil
  2. Selam Ben Bursa'dan Mert 34 Yaşındayım Güvenilir Dost Arayanlar Gizlilik Şart Diyen Bayanlar 0530 512 94 16 Bu Numaradan Arayabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben İzmir'den coşkun kizlar hemşireler evli dul bayanlar arayın tanışalım güzel günler göreceğiz 05315952133

    YanıtlaSil